Kako prodati počitnice?

Avtor: Franka Bertoncelj | Objava: 14.01.2014

Trženje je postopek pretvarjanja potreb in želja v tržne storitve, zato se naj tržno razmišljanje začne s potrošnikom.


Trženje v turizmu pomeni celo vrsto aktivnosti, ki vključujejo načrtovanje in oblikovanje turistične storitve po določeni ceni, za določen segment turističnih potrošnikov, na točno določen način. Pri tem mora biti potrošnik kar najbolj zadovoljen, ponudnik mora ustvariti dobiček, okolje pa ne sme biti ogroženo.

 

Za uspešno trženje turističnih storitev je segmentacija trga ključnega pomena. Vsak trg sestavljajo kupci, pri katerih na njihove nakupne odločitve vplivajo različni dejavniki, zato si moramo pri oblikovanju tržne strategije jasno odgovoriti na naslednja vprašanja:

1. KDO - katerim tržnim segmentom naj sledimo;

2. KAJ - po čem ti segmenti povprašujejo in kakšna naj bo naša storitev;

3. KAKO - kako pripraviti načrt trženja, da se bomo najbolj prilagodili potrebam in željam kupcev;

4. KJE - kje naj oglašujemo naše storitve in

5. KDAJ - kdaj naj oglašujemo naše storitve.

 

Kupci imajo značilne potrebe in želje. Med seboj se razlikujejo glede na demografske značilnosti, socialni razred, življenjski stil, osebne karakteristike, kupno moč, znanje, navade in priložnosti. Tako ni vseeno, kako predstavimo naš turistični aranžma, če ga ponujamo mladim družinam ali upokojenskim parom. Vse preveč ponudnikov turističnih produktov ponuja vse svoje storitve vsem potencialnim gostom. Tako so predstavitve njihovih ponudb presplošne in pogosto klišejske. V sivem povprečju poplave ponudb se kupec ne identificira, zato ne doživi tistega prijetnega občutka, ki pravi: »Da, to je nekaj zame!«.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"