Kako si pridobiti in obdržati zaupanje

Avtor: Marjan Bradeško | Objava: 07.09.2009

Na trgu ne zmaga vedno najcenejši, najboljši, najhitrejši. Zmaga tisti, ki mu kupci zaupajo.



V času gospodarskega nazadovanja se je omajalo zaupanje – ne le v podjetja, banke, borze, ustanove, državo. Omajalo se je tudi zaupanje v posameznika, v človeka samega. Danes kar težko verjamemo, da smo še pred tridesetimi leti na podeželju puščali odklenjene hiše, tudi ko smo šli zdoma za uro ali več. Tudi stisk roke je pomenil več kot danes nekaj deset strani dolge pravniške pogodbe. Prav krizni čas pa znova kaže, kako pomembno je zaupanje – tudi pri poslovanju. Gotovo najpomembnejše je zaupanje stranke, kupca vaših izdelkov in storitev! Kajti stranka, ki vam zaupa, niti ne bo iskala alternativnih ponudb ali rešitev.
 
Zaupanje raste počasi
 
Zaupanja se ne da kupiti, lahko ga le pridobite. Zaupanje je pravzaprav plačilo, nagrada za vse, kar delate in dajete. In večje ko je zaupanje, bolj se ljudje obračajo na vas – najprej kot kupci, ko postanete zares zaupanja vredni, pa vas vidijo in uporabijo tudi kot človeka, na katerega se je vredno obrniti za nasvet. Postanete njihov zaupni svetovalec.
 
Z zaupanjem pa je žal podobno kot z zdravjem – odhaja na drvečem konju, prihaja po polžje. Zaupanje lahko porušite zelo hitro, (znova) vzpostavite pa ga šele po dolgem času. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *