|
|
||
Kako učinkovito organizirati deloImate sveže zamisli, a nikakor ne najdete časa, da bi se jih lotili? Z nekaj učinkovitimi prijemi lahko zastavite delo tako, da boste namesto »načrtovanja načrtovanja« res izpeljali svoje načrte.
Čeprav dnevi zelo hitro tečejo, se vsake toliko časa le ustavite in si recite: »Jutri bom pa res že zgodaj odšel v pisarno, in sicer bom najmanj eno uro prej tam in se lotil projekta, ki je najpomembnejši za prihodnost podjetja.« Kar nasmiha se vam, ko vam naslednji dan res uspe pred vsemi drugimi začeti dan, prižgete si luč, naredite malo prostora na mizi in se udobno namestite. Ko nameravate odpreti rokovnik s svežimi zamislimi, vas prenosnik z zelo dobro znanim zvokom opozori, da ste prejeli elektronsko pošto. Ne morete si pomagati, da ne bi vsaj pogledali, kdo vam piše in kaj želi. Samo pogledali boste, si pravite, odpisali pa boste pozneje. Vendar izveste, da sodelavec ni pripravil dogovorjenega poročila (dokumentacije) za vašega naročnika, ki ga danes nujno potrebuje in je že povsem na trnih. Nadaljevanje je verjetno predvidljivo. Tako si lahko zvečer samo še obljubite, da bo jutri drugače.
Kako si torej zastaviti delo, da boste res lahko izpeljali svoje načrte in predvsem tiste naloge, ki so pomembne, ne pa tudi kratkoročno nujne? Obstaja veliko nasvetov, receptov in načinov, vendar se velikokrat zgodi, da so pritiski tekočega dela premočni, začetna navdih in zagon, ki smo ju imeli ob načrtovanju, pa kar nekako izgubita svojo barvo in lesk. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|