Kako zakleniti stranke pred konkurenco?

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 07.12.2009

Stranke je težko obdržati, a še vedno lažje kot pridobiti nove. Predstavljamo tri načine, s katerimi boste stranke prepričali, da ostanejo pri vas.



Če nekdo kupi pri vas enkrat, je to dober znak, če kupi dvakrat, ste na pravi poti. Če kupi trikrat, morda lahko razmišljate o stranki, ki vam zaupa, stranki, ki ste ji všeč. Še posebej v teh časih, ko mnogim podjetjem ne gre tako dobro in tako zlahka, kot pred nekaj leti, je pomembno, da obdržimo stranke.
 
Stranko je lažje obdržati kot pridobiti novo. Tudi delo s stalnimi strankami je običajno manj zahtevno, kot pa izobraževanje novih strank, utrjevanje njihovega zaupanja.
 
Še tako zvesta stranka pa lahko skoči čez plot, če se z njo ne ukvarjamo dovolj in na pravi način. Obstajajo trije pomembni načini za »zaklepanje« strank pred konkurenco.
 
Trije načini zaklepanja strank
 
Kako lahko poskrbite, da bo več strank dlje časa ostalo z vami in da ne bodo niti razmišljale o tem, da bi pogledale, kako je pri konkurenci?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *