Kakovost, ki preseneti

Avtor: Nenad Savič | Objava: 06.04.2009

Izkušnje malega poslovnega hotela, ki ga vodi Klaus Kobjoll, so izjemno dragocene za vse, ki želite kakovost poslovanja dvigniti na višjo raven. Od njega se učijo vsa podjetja, ne glede na velikost ali dejavnost.


Nemški hotelir Klaus Kobjoll je razvil fantastičen sistem »150 presenečenj za naše goste«, s katerim spravijo v dobro voljo še tako zahtevnega gosta.

V današnjih negotovih in zahtevnih razmerah se velja vprašati, kako v prizadevanjih za doseganje želenega uspeha prepoznamo in koristno uporabimo zmožnosti in sposobnosti vsakega zaposlenega ter hkrati omogočimo vsakemu posamezniku, da je ponosen na svoj ustvarjalni prispevek k temu uspehu.
 
Načinov za doseganje tega cilja je veliko, zato se velja učiti od najboljših, prilagoditi njihove načine našim razmeram in jih uporabiti. Eden takih je Klaus Kobjoll, podjetnik in lastnik poslovnega hotela Schindlerhof v bližini Nürnberga, ki je pred leti dobil evropsko nagrado za poslovno odličnost v kategoriji malih in srednjih podjetij. Na zadnjem srečanju z njim, v januarju 2008, mi je najbolj ostalo v spominu njegovo stališče, da sta v današnjem svetu prostega pretoka kapitala, znanja, ljudi in materiala samo dve stvari, ki ju ne moremo preprosto kupiti ali kopirati, in nam zato tudi omogočita, da smo drugačni in prepoznavni. To sta odnos, ki ga ustvarijo zaposleni s svojimi odjemalci, in odnos, ki ga ustvari organizacija z zaposlenimi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *