Kam so šli vsi vavčerji?

Avtor: Mateja Rudolf | Objava: 06.08.2009

Kako se lahko zgodi, da vavčerji za svetovanje malim in srednjim podjetjem zmanjkajo že isti dan, ko je objavljen razpis!?


Mateja Rudolf: »Koliko denarja smo zapravili za to, da smo se šli ta administrativni pingpong? Preveč.«

Ukrepov za spodbujanja podjetništva v recesiji, ki jih producirajo ministrstva, je res veliko, niso pa vsi sprejeti z enako stopnjo zadovoljstva. Nazadnje smo bili priča ukrepu, ki je bil evforično sprejet med srednjimi in malimi podjetji, na žalost pa ni vsem prinesel enakih možnosti. Gre za razdeljevanje vavčerjev za svetovanja in usposabljanja.
 
Agencija JAPTI kot podaljšana roka ministrstva za gospodarstvo je 19. maja odprla vavčerski sistem svetovanja in usposabljanja. Temu ukrepu, prek katerega lahko podjetja pridobijo vavčerje za ugodnejši dostop do svetovalnih in izobraževalnih storitev, je JAPTI namenil nekaj preko milijon evrov. Veliko denarja, na prvi pogled.
 
Vavčerje se razdeljuje po postopku »prvi pride, prvi melje«. Če ste prepozni, pač vavčerja ne boste dobili. To se je letos zgodilo ogromnemu številu podjetij. Res je sicer, da je recesija in da več podjetij želi podporo za svetovanje in usposabljanje. Vendar pa je dejstvo, da vavčerji ne morejo »izginiti« v istem dnevu, ko so objavljeni! In prav to se je letos zgodilo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *