Kataloška prodaja

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 11.11.2008



Opažam, da je danes manj kataloške prodaje kot pred leti. Ker sami razmišljamo o novih prodajnih poteh, me zanima, ali je v času interneta s tem poslom sploh smiselno začeti.
 
S kataloško prodajo še zdaleč ni konec. Tudi v času interneta ta prodajni kanal dobro deluje. Seveda večina podjetij, ki se s kataloško prodajo ukvarja, zadevo kombinira s spletno prodajo in predstavitvijo. Velik, barven, obsežen katalog ima še vedno svoj čar. Povedano na kratko, kataloška prodaja še dolgo ne bo izumrla, se je pa seveda posla treba lotiti na pravi način. Gre za precej specifičen posel, ki ga obvlada le malo strokovnjakov. Preden se lotite posla, dobro preštudirajte, kako so se posla lotili recimo pri Neckermannu in podobnih podjetjih. Kot pri vsakem poslu pa morate poiskati edinstveno prodajno prednost svojega kataloga. Zakaj naj bi ljudje kupovali pri vas, kaj posebnega jim boste ponudili? Bo naročanje preprosto, bodo izdelki nekaj posebnega, boste strankam ponudili boljšo storitev? Veliko sreče.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *