Kdaj razkriti ceno izdelka

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 10.08.2012



Bralka Darja, ki prodaja kuhinjske pripomočke in posodo na prezentacijah po hišah, sprašuje: »Kdaj naj povem, koliko stanejo izdelki, ki jih prodajam?«
 
Zelo zanimivo vprašanje. Pogosto opažam, da se prodajalci bojijo zelo hitro povedati ceno, saj mislijo, da se bodo kupci zaradi tega že na začetku odločili, da ne bodo kupili. Ampak moje izkušnje kažejo, da se predvsem pri dražjih, pa tudi cenejših izdelkih, splača povedati ceno zelo hitro, sploh če je prezentacija daljša, če torej za prezentacijo izdelka ali storitve porabimo 30 ali 40 minut. Gospe Darji svetujem, da reče kar takole: »Te posode stanejo 1.500 evrov, ampak zraven dobite še to darilo, to darilo in to darilo, v naslednjih 45 minutah pa vam bom razložila, zakaj so te posode tako dobre in zakaj se vam jih splača uporabljati.«
 
Kaj dosežemo s takim uvodom pri potencialni stranki? Če ne povemo za ceno zelo hitro, potencialna stranka celih 45 minut prezentacije razmišlja, koliko izdelek sploh stane. V našem primeru pa takoj ve, da je sicer drag, ampak se ves čas prezentacije sama pri sebi prepričuje: »Jaz bi to res rada imela, ta posoda v resnici sploh ni tako draga, saj jo bomo uporabljali 20 let, pa še to in to darilo dobim zraven.« Prodajni položaji so različni in je treba vsakokrat premisliti, vendar se pogosto splača ceno, še posebej če je visoka, priznati kar takoj. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *