Kdo potrebuje brošuro v dobi interneta?

Avtor: Bojan Straže | Objava: 04.08.2010

Morda vi. A preden se odločite, ali jo potrebujete ali ne, preberite, kako lahko papirna brošura podjetja tekmuje s predstavitvijo podjetja na spletu. Kljub temu da imamo tam skoraj brezplačno neomejeno veliko prostora.



Včasih je večina podjetij v tiskovinah razlagala, kdo so, kaj delajo in kje so. Danes to nima nobenega smisla. Vse to lahko skoraj brezplačno razložite na spletu. In, bodite pošteni, še preden se bo kdorkoli sestal z vami, da bi mu sploh lahko predali brošuro, si bo vse o vas ogledal na spletu. Čemu potem služi brošura podjetja? Zakaj bi zanjo tratili čas in denar? Pojdimo po vrsti.
 
Kakšen je namen brošure podjetja?
 
Popolnoma drugačen kot nekoč. Med prvim srečanjem strank v resnici ne zanima, kaj počnete. To že vedo. Še manj jih zanima, kako to tehnično počnete. Zanima jih le, ali je z vami smiselno in varno poslovati. Zanima jih, ali lahko vam, neznancem, dolgoročno zaupajo. Zanima jih, ali boste pošteno in zanesljivo rešili vse težave, do katerih bo prišlo med sodelovanjem.
 
Prvo osebno srečanje med vami in njimi je preizkušnja. Človeka spoznaš, ko ga pogledaš v oči. V teh trenutkih se gradi zaupanje. Takrat nihče ne gleda spletnih strani. Takrat je čas za predajo brošure podjetja.
 
Ali res potrebujete brošuro podjetja?
 
Odvisno od tega, s kom želite sodelovati. Večje kot je podjetje, kateremu se želite predstaviti, bolj potrebujete brošuro. Dolgoročnejše kot je sodelovanje, za katero se dogovarjate, bolj potrebujete brošuro. Več kot je tekmecev na teh pogovorih, bolj potrebujete brošuro. Bolj ko ste ozemeljsko oddaljeni od bodočega partnerja, bolj potrebujete brošuro. Zakaj? V vseh teh situacijah je toliko bolj pomembno, da si pridobite zaupanje.
 
Ogledovanje podatkov na spletu je anonimno in samotno dejanje. Predaja brošure med osebnim srečanjem pa je poglabljanje osebnega odnosa z bodočim kupcem. Je kot darilo in veliko prejemnikov bo skoraj nezavedno reklo »Hvala«, ko jo bo prejelo. Je pomemben element gradnje zaupanja v ključnih trenutkih, ko bodoča stranka tuhta, ali je z vami varno poslovati.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *