Kitajski izvozni šov

Avtor: Vitja Matijašič | Objava: 13.11.2007

Težave s kakovostjo igrač mečejo slabo luč na kitajske dobavitelje iz drugih industrijskih panog.


Kitajski izvozni sejem dvakrat letno obišče blizu 200.000 poslovnežev iz več kot sto držav.

V Gvandžuju, 200 kilometrov od Hongkonga, so že enainpetdesetič priredili največji kitajski sejem. Nekoč se je imenoval Kantonski sejem, od letos pa mu uradno pravijo Kitajski izvozni sejem. Na njem poznavalci kitajskega trga vsako leto dvakrat, oktobra in aprila, pregledajo novosti in se dogovorijo za nove dobave. Kdor pa šele razmišlja, da bi dobavitelje poiskal na Kitajskem, lahko na tem sejmu dobi prvi vtis o ponudbi, plačilnih pogojih, rokih dobave, standardi kakovosti in številu morebitnih partnerjev. 

Na letošnjem 102. Kitajskem izvoznem sejmu (15.–20. ter 25. in 30. oktober 2007) se je predstavilo več kot 15.000 zasebnih in državnih podjetij iz vseh industrijskih panog. Posebnost tega sejma je, da pokriva tako industrijske izdelke in storitve kot tudi širokopotrošne izdelke. Kitajski izvozniki tu razstavljajo najširšo paleto izdelkov, in sicer od sojine omake do rovokopačev.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *