Ko marketing »odpove«

Avtor: Robert Rolih | Objava: 08.03.2011

Zakaj se gverilski napori mladih podjetij pogosto končajo s praznimi žepi? Ker jim manjka pomembna sestavina v kuhinji gverilskega marketinga.


(Big Stock Photo)

Ustanovili ste podjetje. Imate super izdelke in storitve, toda prodajnih uspehov ni in ni. Vi veste, kako dober produkt imate, toda stranke tega očitno ne vidijo. Želeli bi več vlagati v marketing, toda žal denarja ni. Ko bi le obstajal marketing, ki ga ni treba plačati ... »Pa saj vendar obstaja!« vzkliknete. Ali nisem zadnjič nekje zasledil izraza gverilski marketing?

Tako se lotite branja knjig s to tematiko in ugotovite, da lahko na področju marketinga marsikaj naredite brez (velikih) stroškov. Začnete torej uporabljati vse mogoče taktike gverilskega marketinga: trosite svoje letake po ulicah, rišete grafite s svojo telefonsko številko, hodite na sejme in se predstavljate razstavljavcem, napišete svojo e-knjigo, naredite super stran na Facebooku, udeležujete se vseh mogočih tekmovanj za najboljšo poslovno idejo, organizirate brezplačen seminar, oblečete se v čebelico Majo in s transparentom hodite po najbolj prometnih ulicah, svoje zaposlene pošljete k frizerju, da jim pobarva lase v barvo vašega podjetja in si naredite tetovažo s svojim logotipom.
 
Toda ko na koncu meseca izčrpani padete v posteljo in po 24 urah spanca odprete oči, ne vidite bistvenega povečanja števila strank.
 
Posvetite se vsebini
 
Kaj je šlo narobe? Kje ste zgrešili? Odgovor je v takšnih situacijah navadno preprost: zgrešili niste v tehnikah. Tehnike gverilskega marketinga delujejo. Zgrešili ste v vsebini tistega, kar ste hoteli povedati. Naj pojasnim. Pred nekaj meseci sem predaval na Forumu inovacij. Ko sem se sprehajal po razstavnem prostoru in opazoval razstavne prostore, sem le pri približno slabi petini poslovnih idej lahko rekel, da so z marketinškega vidika predstavljene vsaj zadovoljivo. Štiri od petih idej so bile predstavljene nerazumljivo, nezanimivo ali preprosto dolgočasno.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *