Ko življenjski slog postane blagovna znamka

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 08.11.2010

Alex Calderwood je s popolnoma neobičajnimi zamislimi zgradil eno najbolj priljubljenih 'zbirk' hotelov v Ameriki. Zanj pravijo, da uspe v vsem, česar se loti.


Alex Calderwood je z dolgimi kodrastimi lasmi in temno poltjo ter nezgrešljivimi leviskami videti bolj kot član glasbene skupine in ne kot poslovnež, a ga štejejo med najbolj inovativne podjetnike na svetu.

Seattle je posebno mesto. Mesto z dušo. Kraj, kjer se rojevajo ideje, ki se razlivajo po vsem svetu. Tu je med drugim svojo prvo kitaro v roke vzel legendarni kitarist Jimi Hendrix, glasbeni sladokusci se spominjajo ansamblov Nirvana in Pearl Jam, ki sta svoje prve akorde zaigrala prav tu, v mestu na zahodni obali ZDA. Tu so našla svoje ustvarjalno okolje mnoga tehnološka podjetja od Boeinga in Microsofta do Amazona. Seattle slovi tudi kot mesto, kjer popijejo ogromne količine kave. Verjetno se je prav zato tu rodila svetovno znana veriga kavarn Starbucks. In ni dvakrat za reči, da so zadnja leta minulega tisočletja prav ob kavi trije stari prijatelji Doug Herrick, Wade Weigel in Alex Calderwood razmišljali o ustvarjanju hotela, ki bi bil po njihovem okusu.
 
Njihov hotel vsekakor ne bi bil narejen po vzoru običajnih hotelov za poslovneže, ki prevladujejo v poslovnih četrtih velikih mest. Največ so se vrteli okoli zamisli, da bi bil hotel tak, da bi se v njem radi zbirali in se družili njihovi prijatelji in znanci, glasbeniki, arhitekti, grafični in medijski oblikovalci, umetniki, ki bi s svojo ustvarjalno energijo nabili ozračje hotela in jo iz njega tudi črpali. Hotel, ki bi bil pretočno stičišče idej in umetnosti, del kulturnega življenja mesta. Hotel za popotnike, ki bi želeli imeti domače udobje, a morajo upoštevati tudi svoj običajno ne ravno zajeten proračun.
 
Po sledi instinkta
 
»Pravzaprav nismo ravno natančno vedeli, kaj naj bi iz vsega tega golaža idej nastalo in kako naj bi vse skupaj bilo videti, ampak slišati je bilo zelo kul. Sledili smo torej svojim idejam in instinktom in se vrgli v akcijo,« se danes desetletje in štiri hotele pozneje navihano smeji živahen in mladosten štiridesetletnik Alex Calderwood. Njegovi sodelavci pravijo, da je motor projekta verige hotelov, da je vulkan idej, klobčič ustvarjalne energije, ki nikoli ne miruje. Ustvarjalni genij, ki je vse kaj drugega kot tradicionalni pojem hotelirja. Njegovi hoteli odražajo prav njegov nemirni duh, ustvarjalno osredotočen na vse, kar se okoli njega dogaja. Mož, ki je svoj življenjski slog znal spremeniti v blagovno znamko.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *