Koliko bi plačali za novo stranko?

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 11.12.2007

Poleg dobrega izdelka dajte kupcu nagrado in rok za nakup – prodajo boste opazno povečali.


Če ima nakup vašega izdelka omejen rok trajanja, boste več prodali. (iStockPhoto)

Bosanec, Američan in Slovenec se pogovarjajo o trženju. Bosanec se pohvali, da pri njih vsak, ki vrne pištolo ali drug kos orožja, sodeluje v nagradnem žrebanju za hladilnik. Američan pripomni, da se tu jasno pokaže bosanska zaostalost. Če v Združenih državah Amerike pri South West Bank odpreš račun, ti podarijo puško.  

Slovenec skomigne z rameni in pravi: »Po mojem so Bosanci vseeno pametnejši od Američanov, vsaj orožja se bodo znebili. V Sloveniji smo se takšnemu primitivnemu trženju že zdavnaj odpovedali. Pri nas ti na primer banka, če vzameš kredit, podari skuter. Veliko bolj civilizirano ...«

Nauk?

Nagradna žrebanja in darila delujejo povsod, po vsem svetu. Kupci so kupci – sploh ni pomembno, v kateri državi živijo. Trženjska načela so povsod enaka. Kdor pozna psihologijo prodaje in kdor pozna svoje stranke, ve, kaj je treba narediti. Nagradne igre in žrebanja lahko uporabite za pospeševanje prodaje izdelkov, za prepričevanje gledalcev, naj plačajo TV-naročnino (Hrvaška), za pospeševanje zbiranja orožja, za prodajo tunine in tako naprej. Vprašati se morate, kaj si stranke želijo, katera »podkupnina« (darilo) jih bo pripravila do tega, da naredijo tisto, kar želite, da naredijo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *