Koliko oglaševati

Avtor: dr. Jaka Vadnjal | Objava: 08.06.2012



Lani smo za reklamo namenili bistveno več kakor leto poprej, vendar nam je promet vseeno padel. Ali to pomeni, da bi morali za oglaševanje nameniti še več sredstev?
 
Stara anekdota pravi, da je v oglaševanju pol denarja vrženega skozi okno, vendar nihče ne ve, katera polovica. Mali podjetniki pogosto ne razmišljajo, kaj je poceni oglas. To merimo lahko samo, če izračunamo, koliko morebitnih kupcev bo videlo oglas na en vloženi evro. To pomeni, da je oglas za 100 evrov, ki ga bo videlo 100 morebitnih kupcev, dražji od oglasa za 1000 evrov, ki ga bo videlo 5000 morebitnih kupcev. Od tistih, ki nam prodajajo oglase, je vedno treba zahtevati podatke, kdo bo te videl. Ciljni trg mora biti razdeljen na skupine: stare, mlade, moške, ženske, glede na hobije, življenjski slog, dohodke ... Vedeti moramo, kdo so naši kupci. Če smo v poslu, v katerem so naši kupci druga podjetja, je oglaševanje v popularnih medijih navadno nesmiselno. Razmisliti je treba o drugih načinih tržnega komuniciranja, predvsem o neposrednih stikih z morebitnimi kupci.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"