|
|
||
Koliko ste pripravljeni plačati za kupca?Vlaganje v naročnike, kupce, stranke, odjemalce ... je podobno investiranju v vrednostne papirje.
Pred kratkim sem bil na košarkarski tekmi. Hala Tivoli je bila napolnjena. Po naključju sem pogledal na hrbtno stran vstopnice. Na vstopnici je bilo sporočilo sponzorja, znane slovenske banke. Sporočilo na vstopnici je bilo v bistvu boljše, kot pa so običajna sporočila bank. Banke običajno samo objavijo svoje ime in slogan in upajo, da se bo kaj zgodilo.
Tokrat je banka na vstopnico zapisala tudi poziv, navodilo, kaj morajo obiskovalci narediti. Če obiščeš banko in odpreš račun, ti podarijo košarkarsko žogo. Primerno darilo za ljubitelje košarke, mar ne? Morda. Morda pa tudi ne. Dandanes je potrebno veliko več kot pa obljubiti košarkarsko žogo, če želimo pridobiti novo stranko. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|