Kriza kot nova priložnost

Avtor: Jožica Selič | Objava: 06.04.2009

Še taka recesija ne pomeni, da je v podjetništvu vse brezupno. V krizi se ljudje obnašajo drugače, zato se rojevajo nove poslovne priložnosti.


Prof. dr. Gojko Stanič: »Veliko vprašanje je, ali bodo politiki pripravljeni na spremembe, ki zadevajo tudi njih same. Ker jalovi politiki in jalovi 'ugledni' ekonomisti vsi po vrsti povedo, da ne vedo, kaj narediti, gre Slovenija v kaos in se vse bolj podreja tujemu kapitalu.«

»Računalništvo in telekomunikacije v Nemčiji še ne trpijo zaradi krize,« je optimistično oznanil August Wilhelm Scheer, prvi mož nemške panožne organizacije računalniške in komunikacijske tehnologije Bitkom na otvoritvi letošnjega sejma CeBIT. Optimistična je bila tudi nemška kanclerka Angela Merkl, ki je med drugim poudarila, da je naloga tako prebivalcev kakor tudi nemške države izkoristiti vse priložnosti, ki jih ponuja računalniška in komunikacijska tehnologija, zato bo nemška vlada še naprej spodbujala gradnjo infrastrukture in njen čim hitrejši prihod v nemška gospodinjstva.
 
Vendar pa dr. Gojko Stanič z Inštituta za delničarstvo meni, da trenutno svetovni politiki sprejemajo pretežno le gasilske odločitve in da so sprejeli le nekaj parcialnih dolgoročnih rešitev. »Ne gre samo za problem volje, gre za to, da niso toliko kreativni, da bi bili sposobni ponuditi celovitejše rešitve. Informacijska družba in družba trajnostnih tehnologij zahtevata velike spremembe temeljnih institucij politične in ekonomske sfere. Potrebujemo tudi znanstveno utemeljeno družboslovno teorijo, primerno izzivom sedanjega časa,« pravi Stanič.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *