Krizni dogodek v mojem podjetju – panika!

Avtor: Damjana Pondelek | Objava: 12.01.2009

Ko v podjetju nastopi krizni položaj, so takoj na delu govorice. Če se želite izogniti neprijetnostim, se na krizni dogodek pripravite, preden se zgodi.


Ko v vašem podjetju odkrijejo "miš", se morate odzvati hitro in razumno. V nasprotnem bodo v javnost prišle novice iz "dobro obveščenih krogov", ki vam ne bodo v korist. (iStockPhoto)

Se spomnite domnevne miši v kozarcu vloženih kumaric? Neostre »dokazne« digitalne fotografije so v enem samem dopoldnevu obkrožile Slovenijo in seveda takoj našle tudi pot do medijev. Pomembno vprašanje, kako je miška sploh prišla v kozarec, je stopilo povsem v ozadje. Ne glede na takojšne rezultate mikrobiološke analize, da serija vloženih kumaric z miško ni sporna, in opozorila trgovca, da gre za »manipulacijo ali celo namerno povzročeno dejanje«, saj »ni možno, da bi se kjerkoli na poti izdelka skozi proizvodni proces, proces distribucije, skladiščenja in pozicioniranja kaj takega lahko zgodilo nenamerno« (Pop TV, 9. 1. 2008), so potrošniki še mesece zelo previdno kupovali vloženo zelenjavo, trgovec pa je ocenjeval škodo, ki je nastala zaradi spornega kozarca vloženih kumaric – pri tem je bil odpoklic serije vloženih kumaric še najmanjša težava.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *