Lastna blagovna znamka

Avtor: Boris Šavle | Objava: 07.09.2009

Včasih je treba za uspeh kakšno pravilo strokovnjakov prekršiti. To velja tudi pri snovanju lastne blagovne znamke, dokazujejo v podjetju Mines team.


Ljubo Podoreh, Mines team: Ker smo izdelovali tudi po naročilu trgovcev (trgovske znamke), smo na prodajne police lažje prišli tudi s svojo blagovno znamko vodovodnih baterij.

Primorski podjetnik Ljubo Podoreh je bil pred leti zaposlen v tolminskem podjetju, ki je med drugim izdelovalo keramične kartuše in keramična zapirala za vodovodne baterije. Glede na to, da je že sredi osemdesetih let razmišljal, da bi šel na svoje, se je s tem podjetjem, ki je razvilo keramična zapirala, dogovoril, da bo kot podjetnik sam prevzel njihovo izdelavo, nadaljnji razvoj in trženje. Šel pa je še dlje – odločil se je izdelovati samostojen izdelek, ki bi ga tržil pod lastno blagovno znamko. In tu nastopi ključno vprašanje: Kako naj manjše podjetje, ki stopi na trg, kjer prevladujejo velika in uveljavljena podjetja, razvije blagovno znamko, ki bo postala prepoznavna in uspešna?
 
Ljubo Podoreh zdaj že pozna odgovor: s prepoznavno zunanjo podobo izdelka, s tehničnimi izboljšavami in z novimi rešitvami (v njegovem primeru te rešitve omogočajo racionalnejšo uporabo pitne vode), ki pri kupcu vzbudijo zanimanje, ter s premišljenim načinom vzdrževanja blagovne znamke.
 
Kako na prodajne police trgovin?
 
Podjetnik se je na začetku zavedal, da vstop na trg, ki so ga že desetletja obvladovali znani proizvajalci sanitarne opreme, ne bo preprost. Ne zaradi tega, ker bi bili zaradi svoje majhnosti neučinkoviti pri proizvodnji. Po besedah direktorja podjetja so kot majhen igralec celo učinkovitejši v komuniciranju s kupci in dobavitelji in hitrejši pri snovanju novih rešitev. Pravi izziv je bil z novo in neznano znamko priti na prodajne police trgovin.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *