Mali velikani

Avtor: Barbara Potrata | Objava: 04.08.2008

V času globalnega gospodarstva marsikatera uspešna in spoštovana podjetja ne želijo biti velika, ampak veličastna. In zato zavestno ostajajo mala.


Za Aleša in Lucijo Terpin iz Solkana je zasebno življenje vsaj tako pomembno kot njuno podjetje T.P.E. Zato sta se že pred leti odločila, da podjetju ne bosta podredila življenja. Kupci so tako včasih presenečeni, ker raje zavrneta naročilo, kot da bi razširila proizvodnjo.

Raziskovalci podjetništva navadno preučujejo velika javna podjetja, saj so prepričani, da vsako malo in srednje podjetje zraste ali pa propade. Avtor knjige Mali velikani (Small Giants) Bo Burlingham pa v času globalizacije in svetovnih trgov opozarja na pojav predvsem malih in manjših podjetij, ki so se zavestno odločila, da ne bodo zrasla, temveč bodo ponujala dobre delovne razmere in kakovost življenja svojim zaposlenim, partnerske odnose svojim dobaviteljem, odlične proizvode in storitve svojim kupcem in uporabnikom ter ostala vpeta v lokalno okolje. 
 
Mali velikani so vsepovsod 

Mali velikani, to so podjetja, ki jih na področjih, na katerih delujejo, cenijo tako njihovi tekmeci, nepristranski opazovalci in seveda njihovi kupci in uporabniki, so se doslej uspešno izmikala analizam. Večina raziskovalcev podjetništva namreč preučuje velika javna podjetja in so tako spregledali podjetja, za katera se zdi, kot da nasprotujejo vsakršni podjetniški logiki

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *