Marketinška strategija podjetja

Avtor: dr. Sara Brezigar | Objava: 09.02.2010

Par oglasov, dober glas in nekaj prodajnih pisem, pa bo. Morda res, a le za preživetje, ne pa za rast podjetja.



Pozdravljeni na osmem srečanju z vašim osebnim vodnikom do uspešnega podjetja. V njem vas spremljam na vaši podjetniški poti. Vaše razmišljanje usmerjam z dobrimi tematikami pogovora ter dobrimi vprašanji, na katera boste nato sami poiskali prave odgovore. Verjamem, da je čas, ki ga namenjate našim »srečanjem«, izjemno dobro izkoriščen. Podjetniki namreč vprašanjem, ki vam jih postavljam vsak mesec, praviloma namenjajo premalo časa. Zato so naša srečanja v bistvu priložnost, da se za korak odmaknete od svojega vsakodnevnega dela in razmislite o nekaterih ključnih vidikih svojega posla in življenja.
 
Danes se bomo posvetili temi, ki je v teh recesijskih časih še posebej pomembna: vaši strategiji na področju marketinga.
 
Marketinška strategija vs. marketinška taktika
 
Podjetniki praviloma dobro poznate pomembnost marketinga in prodaje. Podjetje lahko ima še tako dober izdelek ali storitev, vendar če teh nihče ne kupi in ne plača, podjetje nima nobene možnosti, da preživi, kaj šele da uspeva. Kako napisati dobra marketinška besedila, kako pripraviti dobro predstavitev, katere so najbolj uspešne tehnike prodaje, kako se pogajati s kupci – vse to so teme, ki jim podjetniki posvečate veliko pozornosti. In prav v tem je problem številnih podjetnikov: veliko se ukvarjajo s tehnikami in taktikami marketinga in prodaje, zelo malo časa pa vlagajo v marketinško strategijo. Kakšna pa je pravzaprav razlika med strategijo in taktiko? Kako vemo, ali se ukvarjamo s taktiko ali s strategijo?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *