Med spanjem lahko vsako noč shujšate do 1 kg!

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 04.02.2005

Predstavljamo zgled dobrega oglasa, ki je obenem prodajno pismo. Vendarle pa mu manjka pika na i.



Vsi, ki imajo težave s težo, bi želeli shujšati med spanjem. Ljudje si že od nekdaj želimo rezultate brez napora. In vedno znova verjamemo, da je kaj takega mogoče!  

Ta oglas smo izbrali, ker je dober in ker zelo dobro kombinira tehnike, ki se v direktnem marketingu običajno uporabljajo za pripravo celostranskega oglasa v reviji. Celostranski oglas je pravzaprav prodajno pismo. Bralec izve dovolj, da se lahko odloči, ali bo izdelek kupil ali ne.   

Zakaj je oglas dober?

Nadaljevanje članka je vidno samo naročnikom.

  ·        Ker je objavljen v reviji Lady. Pri oglasih in prodajnih pismih je zelo pomembno, kdo bo vaš oglas videl. Ciljna skupina je v tem primeru prava. Naklada revije visoka. Lady je revija z vsebino, ki jo bralci dobro predelajo in se o njej pogovarjajo. Ciljna skupina je torej zadeta, oglas objavljen na zadnji, zelo opazni strani. 

·        Ker ima odličen naslov: »Med spanjem lahko vsako noč shujšate do 1 kg!« Oglas so opazila vsa dekleta v naši pisarni. Že res, da so bila skeptična glede učinka preparata, a oglas so opazila. Drugače kot večina oglasov in prodajnih pisem slovenskih podjetnikov, ki so nevidni (nihče jih namreč ne opazi), je ta oglas viden. Vzbudi pozornost in zanimanje. 

·        Ker ima sliko. Slike vedno opazimo, ne moremo jih spregledati. Oglas tudi pametno izkoristi zapis pod sliko. Pod sliko oziroma v sliki napišemo nekaj, kar pospešuje prodajo. Običajno – in napačno – v slovenskih oglasih in prodajnih pismih podjetniki pod sliko ne napišejo ničesar ali pa le model izdelka. 

·        Ker je bralcu natančno jasno, kaj mora narediti, ko oglas prebere. Naročilnica je priložena. Zelo veliko prodajnih pisem, ki jih dobivamo v podjetje, temu kriteriju ne ustreza. Strankam je vedno treba razložiti, kako lahko izdelek naročijo, in jih tudi spomniti, da se izdelek splača naročiti. 

·        Ker v naročilnici ponujajo več možnosti. Odlično! Saj poznate tisto staro prodajalsko: »Se dobiva v sredo ob 10. uri ali v četrtek ob 11. uri?« Oguljeno, a deluje. Če ljudem ponudite tri možnosti, ponavadi izberejo srednjo. Če jim ponudite eno samo izbiro, je verjetneje, da ne bodo kupili ničesar. 

·        Ker ponuja tisto, česar si res vsi želijo. In kupci si želijo rezultate brez dela. V oglasu točno piše, da za optimalno
delovanje preparata »ne smete menjati prehrambnih navad«. 

·        Ker uporablja besede, ki običajno dobro delujejo. Besedna zveza »neverjetno odkritje« dokazano pritegne pozornost. Zgodbica o slučajnem odkritju tudi. 

·        Ker v pripisu ponovijo ponudbo.  

Oglas je torej dober in verjetno tudi dobro deluje. Najverjetneje gre za kopijo ameriškega oglasa, ki je bil večkrat preizkušen.    

Slabe strani oglasa 

Kljub vsemu ni dovolj prepričljiv. Večina ljudi je skeptična in ne bo plačala 20.000 tolarjev za kapsule podjetja, ki v oglasu ne objavi niti telefonske številke. Za večjo prepričljivost oglasa bi lahko dodali mnenja zadovoljnih uporabnikov, strokovnjakov in potrdilo kakšne slovenske ustanove o neoporečnosti izdelkov. Predvsem pa vse kontaktne informacije. Bi kupili dodatek k prehrani od podjetja ali osebe, ki je ne poznate in ji torej ne morete zaupati? Verjetno ne. Največja hiba oglasa je torej v tem, da oglaševalec ni dovolj znan in zaupanja vreden. Tudi sam medij tega ne more popraviti. 

Podpiramo takšno oglaševanje? Niti ne. Smo pa oglas ocenili zato, ker se podjetniki iz takšnih oglasov lahko veliko naučimo.


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *