Miele – 109 let v družinski lasti

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 12.03.2008

Veliki proizvajalec gospodinjskih aparatov sodi v skupino trdoživih nemških podjetij, v katerih vlada tradicija.


Reinhard Zinkann: »»Daleč vnaprej razmišljamo, kakšno dodano vrednost lahko ponudimo kupcem, da jim bomo olajšali življenje. Ne razmišljamo o danes in jutri, ampak o generaciji naprej.«

»O, ja, oznaka Made in Germany je konkurenčna prednost. Dlje ko greste, pomembnejša je ta znamka,« odgovori Markus Miele na vprašanje, ali bodo proizvodnjo ohranili v Nemčiji ali pa bodo sledili drugim proizvajalcem in proizvodnjo preselili na Daljni vzhod. Miele ima enajst tovarn, od tega osem v Nemčiji. In malo verjetno je, da bi se razmerje kaj bistveno spremenilo, vsaj dokler ga vodita sedanja lastnika, Markus Miele in Reinhard Zinkann.

Od leta 1899, ko sta Markusova in Reinhardova prednika v mestu Gütersloh ustanovila podjetje za izdelavo naprav za izdelovanje masla, se vrednote podjetja strogo prenašajo iz roda v rod. Kakovost je na prvem mestu. Ustanovitelja podjetja sta že takoj na začetku sprejela slogan »Vse boljši« in ta še vedno spremlja blagovno znamko Miele.
 
»Od takrat vseskozi težimo k najvišji kakovosti in tudi najvišji ceni. Te strategije do danes nismo spreminjali. Na vsakem trgu zasedamo mesto najbolj prestižnega ponudnika. Vsak izdelek naredimo in preizkusimo tako, da mora delovati najmanj 20 let,« trdi Markus Miele. Tudi zato 92 odstotkov njihovih kupcev pri ponovnem nakupu spet izbere to znamko.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *