Mlekomati tudi za Američane

Avtor: Metka Nograšek | Objava: 06.04.2010

Mitja Kavčič je tisti podjetnik, ki je Slovenijo opremil z mlekomati, zdaj pa posel širi v tujino.


Mitja Kavčič

Mitja Kavčič, direktor podjetja Kamit, je v podjetniških vodah že od mladih nog. V Slovenijo je pripeljal številne blagovne znamke, kot so napolitanke Manner, dražeje »rum kokos« ter zdravili Neoangin in Centrum.
 
O svojih uspehih pravi: »Te izdelke so vsi poznali, nihče pa se ni odločil za njihov uvoz v Slovenijo. Oči je treba imeti odprte, prva je ideja, nato pa sledi njena uresničitev. Tisti, ki jim ta kombinacija ne uspe, so ali premalo vztrajni ali pa se zadeve lotijo na napačnem koncu.«
 
Od kod ideja za mlekomat?
Leta 2004 sem prodal polovični delež v podjetju, ki je te izdelke uvažalo, in se začel ukvarjati s kavnimi aparati za pripravo espresso kave v pisarnah ter razvil svojo blagovno znamko Caffe Da Vinci. Sistem se odlično razvija, zaposleni si kavo kuhajo na delovnem mestu in s tem prihranijo čas. Nekega dne mi je lastnik tovarne, v kateri izdelujejo aparate za espresso, pokazal aparat za mleko in zadeva se mi je zdela zanimiva. Preučil sem prospekte o izdelku ter zakonodajo. Prav tako sem preučil problematiko kmetijstva, odkupnih cen in odvisnosti kmetov od prodajne verige. Nato je ideja prešla v izvedbo, več mesecev pozneje, po dobrem razmisleku, je prvi mlekomat kupil podjetni kmet Tomaž Mis iz Zavrha pod Šmarno goro. Tega smo lani aprila postavili v Medvodah.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *