|
|
||
Mobilno poslovanjeMobilno poslovanje prinaša podjetjem nove možnosti razširitve dela v času in prostoru, pridobivanja konkurenčnih prednosti ter povečanja prihodkov. Jim pa prinaša tudi nove težave.
V podjetjih in ustanovah se nezadržno širi mobilno poslovanje. Vsi se trudijo kar najbolj izkoristiti nove možnosti, ki jih ponujajo rešitve in storitve poslovanja kadarkoli in kjerkoli. V raziskavi revije Forbes, podjetja Sybase in analitsko-svetovalne skupine Management Insight Technologies je 91 odstotkov od 851 anketiranih poslovnih ljudi in IT-profesionalcev menilo, da je mobilnost v njihovi organizaciji v večji ali manjši meri pripeljala do višje storilnosti. Raziskava je tudi potrdila, da ima mobilnost strateški pomen za podjetja in ustanove, saj je skoraj pri polovici med prvimi petimi prioritetami.
Kljub prepričanosti v koristnost njenega uvajanja je mobilnost za veliko večino podjetij še zmeraj neizkoriščen potencial. Koristnosti mobilnosti se najbolj zavedajo podjetja, ki imajo številne delavce »dislocirane«, takšne, ki delajo na daljavo, od doma, od strank ali od drugod. Analitsko podjetje Frost & Sullivan sodi, da danes v ZDA in Kanadi skoraj 45 odstotkov zaposlenega prebivalstva stalno dela doma namesto v podjetju, drugje pa je ta pojav manj razširjen, a se nenehno širi.
Kmalu milijarda mobilnih delavcev
Po oceni analitske hiše IDC bo v svetu v letu 2011 že milijarda mobilnih delavcev. IDC glavne razloge rasti vidi v potrebi delavcev oziroma podjetij po hitrejšem reagiranju na zahteve poslovanja, težnji po zmanjšanju poslovnega prostora podjetij (ali vsaj ohranitvi obstoječe velikosti) ter strateških konkurenčnih prednosti, ki jih prinašajo mobilne rešitve. Sestavni del vsakega načrta uvajanja mobilnih rešitev, opozarja IDC, mora biti tudi načrtovanje upravljanja mobilnih naprav in njihove zaščite.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|