|
|
||
Motivirani sodelavciNe manjka nam strokovnih delavcev, manjkajo nam motivirani sodelavci!
Za nekatere sodelavce je lestvica najboljših prodajalcev spodbuda, da so vse boljši. A za čuda nekatere sodelavce ravno tak način blokira. Kako torej spodbuditi vse sodelavce? Katera motivacijska strategija je sploh pravilna?
Mednarodne raziskave Gallup Engagement Index 2007 kažejo, da se v poprečju le 12 odstotkov zaposlenih čustveno močno naveže na svojega delodajalca. Ta skupina je zelo motivirana, zanjo sta značilni visoka produktivnost in lojalnost. Posledica sta tudi majhna odsotnost iz dela in fluktuacija. Med prijatelji in v družbi radi izpostavijo podjetje, v katerem so zaposleni, saj so nanj ponosni. Kako razmišljajo takšni sodelavci: »Kaj? Že spet je ura 16:00? Bom še kar podaljšal malo, da dokončam že začeto delo, saj mi gre odlično!« rečejo sodelavcem, ki zapuščajo delovno mesto. Kar 68 odstotkov vseh zaposlenih pa ima nizko čustveno navezavo na delodajalca. Temu primerna je tudi njihova motiviranost. V množici je sicer zaznana produktivnost, sicer pa ugotavljamo povečano odsotnost z dela in fluktuacijo. Kako jih zaznamo v kolektivu? Povešene na mizo in usmerjene na uro: »Danes pa ura ne gre nikamor! Še malo! 16:00! Končno!« Tudi telefon, ki je začel zvoniti ob odhajanju, jih ne zmoti, da bi se še zadržali na delovnem mestu.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|