|
|
||
Mr. PaparazziDarryn Lyons je zaslovel in uspel kot fotograf slavnih ljudi za rumeni tisk. Zdaj zanj dela že več kakor 800 fotografov.
Avstralec Darryn Lyons, bolje znan kot Mr. Paparazzi, je človek, ki stoji za svetovnim uspehom ene največjih fotografskih agencij na svetu, Big Picture, ki se ukvarja s prodajo tračevskih fotografij slavnih osebnosti medijem. Je praktično guru na trgu slavnih osebnosti.
Od leta 1992 do danes mu je uspelo zgraditi več milijonov funtov vreden poslovni imperij predvsem z zdravo pametjo in veliko drznosti. Darryn Lyons namreč velja za podjetnika, ki zelo rad tvega. Tako je tvegal, ko je že zelo zgodaj videl potencial v obsedenosti ljudi s slavnimi osebnostmi in svojo ljubezen do fotografije usmeril v začetek posla. Njegovo podjetje je iz dneva v dan večje, tako kakor je vedno večja potreba po zvezdniškem traču.
Dejstvo je, da živimo v družbi, obsedeni s slavnimi osebnostmi in njihovim načinom življenja. Big Picture ima pisarne v Londonu, Los Angelesu, Sydneyju in New Yorku. Svoje izdelke prodaja v več kakor 50-ih državah sveta. Največji trgi za zvezdniško, trač fotografijo so danes Velika Britanija, Nemčija, Francija, ZDA in Avstralija.
Lyons je s svojim delovanjem na področje fotografskih agencij prinesel novo energijo, profesionalnost in, kot pravi sam, malce barve za poživitev. Štejejo ga za enega najbolj karizmatičnih in »pisanih« podjetnikov v poslovnem svetu.
Lyons sedaj ne fotografira več sam, saj mu večino časa vzame vodenje posla. Nadzorovati mora skupino menedžerjev, ki so zadolženi za vodenje agencije, in več kakor 800 fotografov, ki delajo zanj po vsem svetu.
Kar sanjaš, lahko tudi narediš
Darryn Lyons se je rodil v mestu Geelong v državi Victoria v Avstraliji leta 1965. Diplomiral je na tehnični šoli in takoj pričel delati kot profesionalni fotograf pri časopisih Geelong News in Geelong Advertiser. Leta 1987, ko je bil star 22 let, se je preselil iz Avstralije v London, kjer je želel pokazati svoj fotografski talent. Ob prihodu v London je imel pri sebi le 500 dolarjev in bil je odločen, da želi priti s svojimi fotografijami v sam svetovni vrh. »Če lahko o nečem sanjaš, lahko to tudi izpelješ,« je še vedno prepričan.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|