Mreženje z internetom

Avtor: Marjan Bradeško | Objava: 09.03.2012

Mreženje – širjenje osebnih poznanstev in ustvarjanje socialne mreže – je ena od pomembnih dejavnosti vsakega podjetnika, poslovneža in posameznika.



Kajti širša je mreža (dobrih!) znancev, več možnosti za poslovno sodelovanje je, več je možnih strank, več je tistih, ki o vas, vašem izdelku ali storitvi lahko kaj dobrega povedo naprej. S tem širijo tudi vašo mrežo.
 
Pri mreženju se danes srečujemo z zanimivim paradoksom: več znanstev, plitvejši odnosi. Vse manj je namreč oseb v naši mreži, ki smo jih spoznali v živo, saj internet postaja sredstvo, prek katerega imamo dostop do neskončnega števila potencialnih članov mreže. A je v naši mreži žal tudi vse več tistih, ki so šibki členi, s katerimi imamo le plitve navidezne odnose. Številni »prijatelji« v naši socialni mreži, ki jo gradimo z uporabo enega od družabnih (socialnih) omrežij na internetu (Facebook, LinkedIN, Google+ …) so lahko dejansko le bežni znanci, znanci znancev … tako rekoč neznanci.
 
Kako torej graditi svoje omrežje znancev in prijateljev s spletnimi družabnimi omrežji? Na kaj morate paziti? Kaj je smiselno in kaj morda le potrata časa? Na ta in podobna vprašanja ni enotnega odgovora, navdušenci nad spletnimi družabnimi omrežji v njih vidijo samo dobre stvari, drugi vidijo tudi pasti, težave … nekateri še vedno prisegajo le na osebne stike. A pri tem pozabljajo, da so se morda za osebno srečanje dogovorili po elektronski pošti. Teh sredstev zato danes preprosto ne morete več zanemariti – ob primerni uporabi so vam lahko v veliko pomoč. Zato tudi vi dodajte družabna omrežja v seznam vaših poslovnih orodij in začnite graditi svojo mrežo, prepoznavnost in posel tudi s pomočjo interneta.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"