Najbolj poučna lekcija z državnega prvenstva v direktnem marketingu

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 05.08.2008

Letos je bilo organizirano že drugo državno prvenstvo v direktnem marketingu, ki poteka tako, da tekmovalci prodajajo resnične izdelke in storitve. Iz prodajnih rezultatov pri posameznih nalogah se lahko marsičesa naučimo.


Na drugem državnem prvenstvu v direktnem marketingu je zmagala Barbara Kraševec (na sliki z ostalimi finalisti).

Državno prvenstvo v direktnem marketingu je edino marketinško tekmovanje, kjer o zmagovalcu ne odloča žirija, temveč zmaga tisti, ki proda več. Tekmovanje poteka podobno kot teniški turnir. Tekmovalci tekmujejo eden proti drugemu v parih. Tisti, ki doseže boljši rezultat, gre v naslednji krog.  

Tekmovalci prodajajo resnične izdelke in storitve na slovenskem trgu. Letos so se pomerili v prodaji izdelkov, ki se prodajajo v TV-prodaji, izdelkov v Neckermannovih katalogih, knjig, DVD-jev, pohištva, avtomobilov ... Naloge so bile res raznolike. Ponekod so morali tekmovalci samo sestaviti prodajna besedila. Pri nekaterih nalogah so morali izbrati tudi izdelek, pri drugih pa so morali poiskati optimalen način za porabo proračuna za oglaševanje.

Prvenstvo je začelo 70 tekmovalcev, v finalu pa sta se pomerila Marjan Povše in Barbara Kraševec. Zmagala je slednja in tako postala že druga ženska zapored, ki se lahko pohvali z naslovom državne prvakinje v direktnem marketingu.  

Poglejmo si dva primera nalog, iz katerih se podjetniki lahko veliko naučijo. Opažamo namreč, da podjetniki svojo prodajna orodja premalo testirajo. Le redko poskusijo isti izdelek prodati na več različnih načinov. Večina naredi en oglas, eno prodajno pismo, eno brošuro in to je to. Čeprav bi lahko morda druga ponudba, drugačen prospekt, isti izdelek prodajal(a) veliko bolje.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *