Največji dosežek so zadovoljni naročniki

Avtor: Metka Nograšek | Objava: 06.01.2011

Nina Mihovec je dobila več uglednih nagrad za industrijsko oblikovanje, a za največji dosežek šteje naročnike, ki se vračajo z novimi projekti.


Nina Mihovec

Nina Mihovec je pred desetletjem začela z industrijskim oblikovanjem v svojem podjetju Wilsonic Design. Že od malih nog jo je veselilo ustvarjanje. Po končani srednji šoli za oblikovanje je znanje izpilila na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje.
 
Od kod ideja za ustanovitev podjetja?
Moj oče je podjetnik, tako da sem to sliko imela že nekako prirojeno. Vedno sem si želela ustvarjati in imeti dobro ekipo. Delati sem začela v družinskem podjetju, kjer sem v zelo kratkem času dobila veliko znanja.
 
Vir začetnega kapitala?
Sprva sta mi ob strani stala in pomagala starša. Delala sem v njunem podjetju, vzporedno pa sem v njem opravljala tudi svojo dejavnost. Sčasoma sem odprla lastno podjetje.
 
Vaši največji dosežki?
Za naše največje dosežke štejem zadovoljne naročnike, ki se vračajo z novimi projekti. Dobili pa smo tudi nekaj nagrad, recimo oblikovalec leta 2005 za počitniško prikolico Action, Adria Mobil in nagrado Red dot za medicinsko mizo NovakM, ki jo je oblikoval naš oblikovalec Peter Rojc.
 
Kaj obsega vaše delo?
Obsega postopek od generiranja koncepta, do 3D-računalniške realizacije in prototipa. Industrijsko oblikovanje ima pomembno mesto v življenjskem ciklu izdelka, saj opredeli njegovo vidno značilnost in prepoznavnost, ki sta iz trženjskega vidika enako pomembni kakor kakovost in uporabnost.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *