Ne navadite strank na popuste

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 12.02.2013



Bralka Mojca sprašuje: Stranke od mene zahtevajo čedalje višje popuste. Kaj naj naredim, kako naj se temu uprem?
 
Spoštovana gospa Mojca, če večina strank od vas zahteva popuste, ste verjetno sami krivi, da se vam to dogaja. Če boste pogledali vaše ponudbe, vašo spletno stran in vaše oglase, boste opazili, da sami poudarjate cenovno ugodno ponudbo. In če že sami govorite o ugodnih cenah, je potem jasno, da stranke še bolj pritiskajo. S popusti se dogaja podobno kot z antibiotiki. Na začetku popusti delujejo, stranke zaradi popusta kupijo več. Ampak, kot se bakterije navadijo na antibiotike, se stranke navadijo na popuste. In so potrebne vse večje in večje doze. Vse to pa se je zgodilo, ker smo popuste »predpisovali« tudi takrat, ko to ni bilo potrebno.
 
Kaj narediti sedaj, ko že vsi od vas zahtevajo popuste? Najprej spremenite svoj prodajni nagovor, v vseh medijih, ki jih uporabljate (spletna stran, ponudbe, nagovor prodajalca pri osebni prodaji). Poskrbite za to, da ne boste govorili o popustih niti o ceni. Govorite o svoji edinstveni prodajni prednosti, povejte, zakaj in v čem ste boljši od konkurence. S tem boste dosegli, da bo pozornost kupcev na vašem izdelku, na koristi izdelka, storitve in ne samo na ceni. Postopoma boste tako zmanjšali »odvisnost« strank od popustov.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"