NLP v osebni prodaji

Avtor: Urška Eva Pucelj | Objava: 08.03.2010

S poznavanjem tehnik nevrolingvističnega programiranja lahko izboljšate odnose s strankami in okrepite čustveno vez med njimi in vašo blagovno znamko.



Ste se že kdaj vprašali, kaj bi resnično lahko bilo tisto orodje, ki bi povečalo vašo učinkovitost in uspeh pri osebni prodaji? Na kakšen način bi pritegnili potrošnike, da bodo z navdušenjem kupovali prav v vaši trgovini ter uporabljali vaše storitve?
 
Odgovor se skriva v poznavanju specifičnih tehnik nevrolingvističnega programiranja na prodajno-storitvenem mestu, s katerimi lahko povečate in okrepite čustveno vez med blagovno znamko in potrošnikom, kar posledično pripelje do njegove lojalnosti. Poznavanje nadaljnje razdelanih tehnik vam bo pomagalo pri učinkovitejšem ohranjanju strank ter nemalo povečalo obseg vaše prodaje.
 
Korenine modela NLP
 
Čeprav sama beseda nevrolingvistično programiranje morda nekaterim zveni kompleksno, je poznavanje tehnik omenjenega modela lahko izjemno uporabno v praksi na različnih poslovnih področjih, še posebej pri ustvarjanju dobrega stika s potrošnikom in učinkovitejšega tržnega komuniciranja. Korenine nevrolingvističnega programiranja segajo v zgodnja sedemdeseta leta, ko sta se spoznala dr. John Grinder, takrat asistent lingvistike na kalifornijski univerzi v Santa Cruzu, in Richard Bandler, ki je na tej univerzi študiral psihologijo. Pri proučevanju treh najprodornejših terapevtov tistega časa: gestalt terapevta Fritza Perlsa, družinske terapevtke Virgine Satir in svetovno znanega hipnoterapevta Miltona Ericksona sta identificirala temeljne komunikacijske vzorce, ki so jih oni izjemno uspešno uporabljali pri svojih terapijah. Tako sta ustvarila zanimiv model, ki ga je mogoče uporabljati za učinkovitejšo komunikacijo, pospešeno učenje, osebno rast in medsebojne odnose. V literaturi in pogovorno se je za poimenovanje modela uveljavila tudi kratica NLP. Bistvo NLP je v povezanosti jezika, ki zbuja določene asociacije, ter s tem posledično misli, čustev in telesnih procesov. Poznavanje omenjenega področja je ključno pri sodobnem marketingu in prodaji, kjer ne gre več za stranke, temveč ljudi, s katerimi moramo najprej zgraditi odnos. Izbrane tehnike NLP nam namreč pomagajo hitreje zbuditi pozitiven odnos, kar vodi v zaupanje potrošnika, slednje pa je bistvenega pomena pri njegovi nakupni odločitvi in dolgoročno - lojalnosti.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *