O dveh zobozdravnikih

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 13.11.2007

Če stranki natančno povemo, kdaj se mora naslednjič oglasiti pri nas, smo si s tem zagotovili reden posel.



Kdaj ste bili nazadnje pri zobozdravniku? Zakaj ravno takrat? Verjetno ste zobozdravnika obiskali zato, ker ste bili naročeni, ali zato, ker vas je bolel zob.  
 
Večina ljudi hodi h zobozdravniku premalo pogosto. Če zobozdravnik napiše v kartonček: »Pridite čez šest mesecev,« potem to za večino Slovencev v prevodu pomeni: »Pridite čez kakšno leto in pol ali dve leti.« Če zob zaboli prej, potem seveda pridemo prej kot v dveh letih.  

Kako zaslužiti več z manj stroški 

Trženjski nasvet za vse zobozdravnike, ki berejo revijo Podjetnik? Po pravici povedano gre trenutno vsem zobozdravnikom zelo dobro, zato bi marsikdo lahko rekel, da trženjskih nasvetov ne potrebujejo, vendar ni nujno, da bo vedno tako. Tudi zobozdravniki so v poslu, zato se morajo tudi oni bojevati za stranke. Vsi zobozdravniki ne zaslužijo enako. 

Več zaslužijo tisti, ki imajo več strank, in tisti, ki za enako storitev zaračunajo več.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *