Ob sumu napak reagirajte takoj

Avtor: Julija Karlovšek | Objava: 11.05.2009

Potencialni ponudniki, ki dvomijo o poštenosti javnega naročila, morajo vložiti zahtevek za revizijo v desetih dneh od objave javnega naročila in razpisne dokumentacije.



V prejšnji številki Podjetnika smo predstavili okvirni sistem delovanja javnih naročil, povedali smo, zakaj so lahko zanimiva poslovna priložnost in kako do njih dostopati. Tokrat pa poglejmo, na kaj morate biti zelo pozorni, če se odločite za »preboj« na to področje.
 
Naročniki objavijo javno naročilo na portalu javnih naročil (www.enarocanje.si/?podrocje=portal), kjer navedejo tudi spletno stran s celotno razpisno dokumentacijo ali pa kar neposredno povezavo do datoteke z omenjeno dokumentacijo. Praviloma je razpisna dokumentacija na voljo isti dan, kot je javno naročilo objavljeno na portalu javnih naročil, izjemoma kak dan pozneje. Potencialni ponudniki naj bodo že takoj pozorni na tri stvari: pogoje, merila in vsebinske zahteve (tehnične specifikacije) javnega naročila.
 
a) Pogoji
Pogoji so tiste minimalne zahteve, ki jih mora izpolnjevati ponudnik, da se lahko prijavi na javno naročilo. Nanašajo se na osebni status gospodarskih subjektov, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register (registracija za opravljanje dejavnosti, licence, razna dovoljenja …), poslovno in finančno sposobnost (izpolnjene finančne obveznosti do podizvajalcev, višina letnega prometa v preteklih letih …) in na tehnično sposobnost (reference, tehnične zahteve glede opreme in prostora, kadrovske zahteve …). Če ponudnik izpolnjuje vse navedene pogoje, lahko kandidira za pridobitev javnega naročila.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *