Oblikovanje za tržni preboj

Avtor: Bojan Straže | Objava: 09.06.2008

Lahko oblikovanje koristi malim in srednje velikim podjetjem? Je res mogoče z oblikovanjem prepričati več ljudi, pridobiti več kupcev, biti vabljivejši za nove zaposlene in celo povečati storilnost znotraj podjetja?


Podjetje Hyla svoj ugled na svetovnem trgu utrjuje tudi z drznim oblikovanjem. Takšen je njihov sesalec za čiščenje zraka in prostorov, prekrit s svetlečimi elementi Swarovski.

Je, čeprav se nam zdaj zdi še nemogoče. To postane mogoče, ko spremenimo pogled na oblikovanje. Večina ljudi slabo prenaša spremembe miselnosti, tudi če bi bili lahko zaradi tega veliko uspešnejši. Zatorej, če imamo šibko srce, ne berimo naprej. Če srce zdrži, pa se bomo v poslu zavihteli vsaj eno vejo višje.  
 
1. Oblikovanje ni ustvarjanje lepega.

Ne, oblikovanje ni to, kar mislite. Vem, da bo težko, a najkoristneje bi bilo, da pozabite vse, kar veste o tem. Zelo verjetno, da vas je kdo z zlobnimi nameni prepričal, da je oblikovanje ustvarjanje nečesa lepega. Verjetno je bil to kak oblikovalec. Torej, oblikovanje ni ustvarjanje nečesa lepega. Vse, kar je oblikovano in lahko danes vzamemo s prodajnih polic ali si na tem spočijemo oči na zaslonu, ni bilo oblikovano z namenom, da bi bilo le lepo. Kaj potem takem je oblikovanje?

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *