Od ideje do živega podjetja

Avtor: Mirjana Ivanuša Bezjak | Objava: 14.03.2006

Iz krovnega cilja podjetja razčlenimo delovne procese in te naprej v delovna mesta. In potem poiščemo ljudi, ki bodo najbolje izpolnili naša pričakovanja. Je to vse?



Vsak podjetnik ima svoje cilje in vizijo, kaj in kako bo proizvajal. Za izdelavo dobrin ali nudenje storitev potrebuje pomoč. Potrebuje (nove) delavce, ki bodo znali kakovostno in strokovno izpeljati posamezne faze delovnega procesa. Izbrati in zgraditi mora skupino ljudi, ki bo delala, da doseže skupen cilj. Potrebuje »prave ljudi na pravem mestu«. Zdaj je v vlogi »dirigenta« orkestra. Kako se bo lotil izziva, komu bo zaupal posamezne instrumente? 

Izbira je odvisna od velikosti podjetja in kompleksnosti. Pri zelo majhnih podjetjih bo posameznik opravljal več del in v začetku zna biti vse skupaj kar kaotično, pri večjih podjetjih pa mora biti že v začetku vse bolj dorečeno. V vsakem primeru pa mora imeti podjetnik najprej jasno zamisel, kaj sploh hoče in kako bo to dosegel. Izhodišče razmišljanja o ljudeh sta zato vizija in cilji podjetja ter njihova razčlemba v delovni proces ali delovne procese, ki imajo svoje podcilje.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *