Oglaševanje na internetu

Avtor: Robert Rolih | Objava: 07.07.2008

Možnosti oglaševanja na internetu je dandanes zelo veliko, niso pa vse enako koristne. Predstavljamo tiste, ki lahko prinesejo najboljše rezultate.


Spletni iskalniki (v tem primeru Google) vam omogočajo, da svoj oglas objavite ob rezultatih iskanja kot sponzorirano povezavo. Pri tem lahko izbirate tudi različne trge, na katerih hočete, da se oglasi objavljajo.

Oglaševanje po ključnih besedah, oglasne pasice, video oglasi, oglasi v e-poštnih publikacijah … Danes obstaja kopica možnosti za oglaševanje na internetu. Zato se je podjetniku, ki ni strokovnjak na tem področju, težko znajti med njimi.  Veliko prodajalcev oglasnega prostora prodaja mačka v žaklju.

Veliko je možnosti oglaševanja, ki se na prvi pogled (beri: po prodajni predstavitvi) zdijo odlične, toda na koncu razočarajo. Zlahka se je izgubiti v tehničnih podrobnostih oglaševanja in pozabiti na cilj, ki si ga na začetku postavil.  

Zato vam v tem članku ne bom razlagal vseh možnosti za oglaševanje na internetu, ampak bom predstavil le 20 odstotkov tistih, ki vam lahko prinesejo 80 odstotkov rezultatov. Držali se bomo torej Paretovega načela 80/20, ki tudi v tem primeru lepo zdrži vodo. Nato pa vas bom popeljal še po nekaj priporočilih za izbiro oglaševanja za različne tipe podjetij.  

Tipi oglaševanja, ki vam lahko prinesejo največ rezultatov

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"