|
|
||
Oglaševanje z mobilnikiOglaševanje z mobilnimi telefoni je nov trend v oglaševanju, in omogoča, da z manjšimi stroški dosežete prave ciljne skupine.
Kako povečati učinek oglaševanja? Kako zadržati že obstoječe stranke in tudi v prihodnje računati na njihovo zadovoljstvo in lojalnost? To so vprašanja, s katerimi se srečuje vsak igralec na trgu.
Dejstvo je, da nas oglasi spremljajo (beri: bombardirajo) že na vsakem koraku. Ker smo nasičeni z oglasi na televiziji in radijskih postajah, ob začetku oglasnega bloka preprosto preklopimo na drug kanal. V poplavi oglasnih pasic na spletu, nas le redke pritegnejo do te mere, da »kliknemo«. Tudi v kino raje zamudimo, saj laže prenesemo, da s tem motimo druge obiskovalce, kot da smo tudi tam deležni nagovarjanja, kaj naj si privoščimo. Med vožnjo zaznavamo čedalje manj vsebin na »megaboardih«, saj je okolica z njimi že preveč nasičena oziroma lahko govorimo kar o onesnaženju okolja.
Oglasom se lahko uspešno izognemo samo v sferi zasebnosti, kamor je še pred kratkim spadal tudi naš mobilni telefon.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|