|
|
||
Oglašujte čutnoSe zavedate, da se dobri oglasi trajnejše vtisnejo v spomin potrošnika, čim več njegovih čutov dosežejo? Skladen vpliv oglasnega sporočila na vseh pet čutov namreč lahko podvoji zavedanje o predstavljeni blagovni znamki in okrepi vtis, ki ga slednja pusti v okolju.
V prejšnji številki smo že govorili o poznavanju in uporabi določenih specifičnih tehnik nevrolingvističnega programiranja (NLP) na področju osebne prodaje. Sedaj pa se osredotočimo na uporabo spoznanj nevrolingvističnega programiranja v oglaševanju. Dejstvo je namreč, da tisti oglasi, ki resnično poskušajo biti učinkoviti, nagovarjajo potrošnike na čim več čutnih ravneh.
Čutne zaznave Vsi doživljamo svet skozi svojih pet čutil: vid, sluh, otip, okus in vonj. Zanimivo je, da vsak človek z različno stopnjo intenzitete uporablja različne zaznavne kanale. Čim bolj smo pozorni na svojo čutno ostrino, tem bolj lahko s svojo mrežo čutil zaznavamo še tiste najmanjše detajle dogajanja v okolju. Zaznavamo barve, estetske oblike raznovrstnih predmetov, zanimive ali melodične zvoke, ko zaslišimo svoj najljubši oglas, začutimo prijetno teksturo mehke jopice v trgovini, otipamo reliefno oblikovane črke imena svoje najljubše pijače na steklenici ter zaznamo vonj po sveže pečenem kruhu in piškotih v pekarni, ki nas popelje v domačni čas našega otroštva. Seveda velja tudi nasprotno. Zaznavamo tudi neprijetne odtenke okoli nas; kričeče barve oglasa nas zbodejo v oči, melodija zapetega slogana določene trgovske znamke nam gre lahko vsakič, ko jo slišimo, bolj na živce, določen izdelek se nam ne zdi oglaševan na ustvarjalen način in vonja v restavraciji ne zaznamo kot svežega, kar nas lahko hitro odvrne od obiska. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|