»Oglasi delujejo vse slabše«

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 03.04.2008

Danes podjetja kupujejo kupce z oglasi, brezplačnimi izdelki in storitvami.



Začnimo z resnično zgodbo. Pred skoraj dvema desetletjema je pred pisarno direktorja prodaje oglasnega prostora znane revije stranka čakala več ur. Želela je v reviji objaviti celostranski oglas. Po več urah čakanja ji je le uspelo oglas oddati.  

Pa ni šlo gladko, direktor prodaje je rekel, da je naslednja številka že polna oglasov, stranka bo prišla na vrsto naslednjo številko. Toda takrat se je splačalo počakati in prenašati slabo voljo direktorja prodaje.  

Recimo, v devetdesetih letih prejšnjega stoletja sem v znani slovenski reviji objavil celostranski oglas. Prodajali smo negovalno kremo, kremo proti staranju kože. Cena je bila blizu 100 nemških mark. In na en sam oglas v reviji smo prodali nekaj čez 260 krem! Bilo je prelepo, da bi dolgo trajalo. Z vsako objavo oglasa, recimo, da je oglas stal 5000 mark, smo dobro zaslužili.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *