Oglaševanje z mobilniki

Avtor: Loredana Urbančič | Objava: 10.03.2009

Oglaševanje z mobilnimi telefoni je nov trend v oglaševanju, in omogoča, da z manjšimi stroški dosežete prave ciljne skupine.


Kjerkoli je lastnik telefona - oglas ga vedno najde.

Kako povečati učinek oglaševanja? Kako zadržati že obstoječe stranke in tudi v prihodnje računati na njihovo zadovoljstvo in lojalnost? To so vprašanja, s katerimi se srečuje vsak igralec na trgu.
 
Dejstvo je, da nas oglasi spremljajo (beri: bombardirajo) že na vsakem koraku. Ker smo nasičeni z oglasi na televiziji in radijskih postajah, ob začetku oglasnega bloka preprosto preklopimo na drug kanal. V poplavi oglasnih pasic na spletu, nas le redke pritegnejo do te mere, da »kliknemo«. Tudi v kino raje zamudimo, saj laže prenesemo, da s tem motimo druge obiskovalce, kot da smo tudi tam deležni nagovarjanja, kaj naj si privoščimo. Med vožnjo zaznavamo čedalje manj vsebin na »megaboardih«, saj je okolica z njimi že preveč nasičena oziroma lahko govorimo kar o onesnaženju okolja.
 
Oglasom se lahko uspešno izognemo samo v sferi zasebnosti, kamor je še pred kratkim spadal tudi naš mobilni telefon.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *