Osem napotkov za boljšo internetno prodajo

Avtor: Robert Rolih | Objava: 13.11.2007

Če internet obravnavate kot tretjerazredni trženjski pripomoček, medtem ko ga vaši kupci postavljajo na prvo mesto, je z vašim trženjem nekaj hudo narobe.


Prvo mesto pri ključni besedi, ki je za podjetje pomembna, lahko prinese veliko »pravih« obiskovalcev.

Kaj naredite, ko ste na začetku odločanja o zasebnem ali poslovnem nakupu? Na internetu preverite vse mogoče povezave in ponudbe. Nič nenavadnega, saj je internet prvi medij, kjer tudi vaši kupci iščejo različne informacije. Če ste podobni večini uporabnikov interneta, se vaše iskanje začne na spletnih iskalnikih (IDC – raziskovalno podjetje na IT-področju – ocenjuje, da kar 84 odstotkov uporabnikov interneta kot vstopno točko na internet uporablja spletne iskalnike).  

Internet je torej novodobni kralj medijev, zato ga je pametno izkoristiti tudi v trženjske in prodajne namene. Za vas sem pripravil nekaj nasvetov, ki so vam lahko kot popotnica za razvoj spletne prisotnosti v letu 2008.

1. 
Ciljno usmerite svojo spletno stran 
 
Spletne strani, ki samo predstavijo podjetje in njegove izdelke, so stvar preteklosti. Danes se na internetu vse vrti okrog konkretnih ciljev, ki si jih postavite. Kaj torej želite doseči s svojo spletno stranjo? Želite, da vam prinaša prodajne stike? Želite, da proda določene izdelke? Želite znižati stroške tehnične podpore? Kakršni koli že so vaši cilji, prepričajte se, da je vaša spletna stran povsem usmerjena v njihovo doseganje. Za vsako vsebino, vsak element na njej se vprašajte, ali vam pomaga dosegati cilje, ki ste si jih postavili.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *