|
|
||
Otroški trg v vzponuKljub nasičenosti slovenskega trga ponudnikov z izdelki in storitvami za otroke je na njem še vedno možno najti svojo tržno nišo. Predstavljamo tri podjetnice, ki jim je uspelo.
Otroci in posredno njihovi starši so izjemno pomembna ciljna tržna skupina. Tako je, denimo, lani The Economist poročal, da so otroci, stari manj kot 14 let, vplivali na porabo skoraj polovice vseh porabljenih sredstev v ameriških gospodinjstvih, kar pomeni okrog 700 milijard ameriških dolarjev. In kot pravijo poznavalci, tudi v Sloveniji ni kaj dosti drugače, saj otroci v veliki meri vplivajo na nakupovalne navade svojih staršev. Celo recesija na to ne vpliva kaj dosti, saj starši prej odrečejo sebi kakor svojim otrokom. Kljub nizki rodnosti trg ni tako majhen. Po podatkih Statističnega urada Slovenije je vsak šesti prebivalec Slovenije mlajši od 18 let, torej sodi v to skupino 17 odstotkov celotnega prebivalstva.
Paleta slovenskih ponudnikov z izdelki in storitvami za otroke sega od ponudnikov pohištva za otroške sobe, opreme, oblačil in obutve, igrač, igral, kozmetike, hrane in drugih pripomočkov za vse starostne skupine otrok, vključuje pa tudi ponudnike športnih, kulturnih in izobraževalnih dejavnosti, storitve varstva otrok in še marsikaj. Čeprav podroben pregled trga pokaže rahlo nasičenost, je ob skrbni analizi moč najti svojo tržno nišo. Vedno se namreč najdejo priložnosti, ki jih prinaša čedalje večja ozaveščenost in izobraženost kupcev na tem področju. Dejstvo je, da so starši, kadar izbirajo izdelek za svoje otroke, vse bolj zahtevni, saj hočejo kakovostne izdelke in storitve, ki spodbujajo otrokov fizični, mentalni in osebnostni razvoj ter so za to pripravljeni odšteti več denarja. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|