Pet minut za marketinški načrt

Avtor: Nives Pahor | Objava: 07.05.2008

Za pripravo »gverilskega« marketinškega načrta s sedmimi ključnimi elementi si lahko vzame čas še tako zaseden podjetnik.



Marketing pomeni ključni del poslovnega uspeha podjetja. Toda za uspeh ne zadostuje odločitev, da se boste šli marketing. Izdelati morate konkreten načrt trženja.  

Vsako podjetje mora določiti svoje ciljne trge. Vsako podjetje mora določiti, kako bo te trge doseglo, jih obdelovalo in kako si bo pridobilo nove potrošnike. Marketinški načrt mora postati referenčni dokument, neke vrste osebni priročnik, ki je podlaga za izvajanje tržne strategije podjetja. V njem morate jasno izpostaviti cilje, ki jih želite doseči, in načine, kako jih boste dosegli.  

Pisanje načrta ni izguba časa 

Zmotno je prepričanje, da je čas, ki ga porabite za pisanje raznih načrtov, zapravljen. Jay Conrad Levinson in Jeannie Levinson, strokovnjaka in avtorja številnih knjig in člankov na temo gverilskega marketinga, pravita, da je tisti, ki stopi v posel brez dobrega marketinškega načrta, kot vojak, ki v boju najprej strelja, potem pa nameri cilj. Če nimate jasno določenega cilja, kaj sploh želite na trgu doseči, boste težko uspeli. Zapomnite si, da marketing sam po sebi ne zagotavlja dobre prodaje.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *