Pisanje, ki prodaja

Avtor: Damjana Pondelek | Objava: 07.12.2009

Napisati učinkovito prodajno pismo, besedilo za prospekt, katalog ali spletno stran zahteva posebno znanje, predvsem pa odlično poznavanje strank. Besedilo je lahko celo pomembnejše od izdelka ali storitve.



»Zagotavljamo vam zdravje, ljubezen in varnost. Pa še prihranili boste.« Bi tak naslov pritegnil vašo pozornost? Lahko bi, saj je sestavljen iz besed, ki naj bi imele največjo prodajno moč. Če zdravje, ljubezen in varnost nagovorijo tiste potrošnike, ki ta trenutek še posebej pogrešajo kaj od naštetega, jih boste tako pritegnili. Nasprotno pa besede, ki prebujajo čustva, med poslovnimi strankami ne bodo naletele na enako topel sprejem. Čudežnih besed, ki bi pritegnile vse kupce, torej ni, in formule za pisanje, ki prodaja, tudi ne. So pa pravila, ki jih moramo poznati, ko pišemo, da bi prodali več.

Podjetni pišemo, da bi prodali več. Pa vendar na to vsakič znova pozabimo, ko sedemo za računalnik s ciljem, da bi zapisali nekaj besed o svojem podjetju ter o tem, kar ponujamo. A to je že prva in zelo pogosta napaka, ki odžene večino kupcev.  

Mi, mi, mi! 

Poslovnih strank in potrošnikov ne zanima, kaj imamo povedati o sebi in svojih izdelkih in storitvah. Zanima pa jih, kakšno rešitev ponujamo za njihove težave, potrebe in želje. Zato moramo pristop Mi (Mi ponujamo. Mi zagotavljamo. Naša zavezanost h kakovosti, naša odličnost – in vse drugo, kar zadeva nas in naše) odložiti v kot in se osredotočiti na naše kupce, njihova pričakovanja in želje.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *