|
|
||
Podjetja, ki razširijo krilaStrategija diverzifikacije je precej pogosta pri malih in srednje velikih podjetjih, ki s svojo inovativnostjo, hitrostjo in prilagodljivostjo hitro zaidejo v novo poslovno zgodbo. Žal ne brez nevarnosti.
Po študiju arhitekture in opravljanju dela turistične vodičke je Dado Jerovšek poslovni svet zapeljal v podjetniške vode. Njena prva samostojna poslovna pot je bila začrtana v odprtje podjetja za lastno kreacijo in proizvodnjo otroških oblačil, nato pa so se zanjo v tistem obdobju življenja zgodili usodni premiki, ki so jo z njenim sopotnikom pripeljali do popolnoma druge poslovne priložnosti – gostinstva. Ukvarjala se je torej z ustvarjanjem otroške mode ter blagovne znamke za otroška oblačila Maček Muri, z oblikovanjem nogavic blagovne znamke Renome, bila je stilistka na televiziji in sodelovala z revijami, kljub vsemu pa se je vse nagibalo v smer gostinstva, kjer so se odpirale nove razsežnosti. »Ker mi je bilo vodilo kakovost pred količino, se računica s tekstilno dejavnostjo enostavno ni več izšla. Pravzaprav ne moreš biti konkurenčen v tekstilu z velikimi podjetji iz tujine. Ljubko, kakovostno oblačilce, ki smo ga izdelali v tej naši mali Sloveniji, je imelo namreč, še preden je sploh ugledalo prodajno polico, že nabavno vrednost višjo od konkurenčnih izdelkov slabše kakovosti. Tako je bila kljub moji ljubezni in zagnanosti edina normalna poslovna odločitev, da preusmerim čas, dodatno energijo in predvsem finance v gostinstvo,« opisuje odločitev za novo dejavnost Dada Jerovšek.
Njeno podjetje Bid se tako že 15 let ukvarja z gostinstvom – ustanovili so skupino kavarnic in restavracij Kaval Group, v katero sodijo Gostilnica in picerija Kaval, picerija in špageterija Favola, kavarna Kaval, Grajska kavarna ter Skalna dvorana, Mačja kavarnica, Kaval Catering in Kavalino, kavarna Art caffe Tivoli, restavracija in picerija Angel. »Velik in imeniten izziv nam pomeni lani začet projekt Diners Golf and Country Club Ljubljana z restavracijo Evergreen. Tu pričakujemo same presežke. V isti hiši nameravamo narediti catering center, oskrbovalni, logistični in tudi slaščičarski, kjer bi izdelovali klasične slaščičarske izdelke in druge vrhunske slaščice iz posebnega bio – sladkega programa,« pojasni načrte ustvarjalna sogovornica.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|