Podjetnik, ki je naredil kolo za Busha

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 04.07.2008

4200 evrov vredno darilo je bila odlična promocija slovenske blagovne znamke koles Cult.


Uroš Gnezda

Urošu Gnezdi, solastniku podjetja Vizija Sport, je z izdelavo slovenskega kolesa za Georgea Busha uspela ena boljših marketinških potez malih podjetij pri nas.

Bivši profesionalni kolesar Save iz Kranja si je, potem ko na velikih tekmovanjih ni nikoli zares posegal po rumeni majici, rekel, da vztraja do 23. leta. Če ne doseže rezultatov, od katerih bi lahko lagodno živel vse življenje, odneha in si poišče službo. In jih ni. Zato je pred osmimi leti skupaj z Boštjanom Felcem in Matjažem Debelakom začel razvijati slovensko kolesarsko znamko Cult.  

Trenutno ste najbolj znani po tem, da ste izdelali kolo za Busha. Je bila to napoved za vstop na ameriški trg? 
Ne. Že naš način, da so kolesa narejena po meri, onemogoča, da bi že sestavljena kolesa poslali kam tako daleč. Velja pa za nas enako kot za vsa slovenska podjetja – da morajo najprej dobiti potrditev v tujini, da so potem cenjena doma. Na ta učinek računamo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *