Podjetnik z dobro besedo za konkurenco

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 05.08.2008

Aleš Babnik, podjetnik in golfski entuziast, ki je ljubljansko smetano poslal igrat golf na smetišče. In iz tega naredil posel!


Aleš Babnik

Če bi bil v ljubljanski mestni upravi kak navdušenec za golf, bi igrišče na deponiji ob avtosejmu dobili že zdavnaj, pravi Aleš Babnik. Lastnik ljubljanskega hotela Emonec je 20 hektarjev smetiščne podlage najel od ljubljanskega podjetja Snaga, na njem pa pred enim letom postavil 9 lukenj najcenejšega igrišča za golf pri nas. Neomejeno letno igranje vas bo stalo le 540 evrov. Kljub temu zagovarja svojo dražjo konkurenco – če bi nižali cene, bi delali z izgubo, trdi. 

Vas moti, da se vas drži sloves golfa na smetišču? 
Čisto nič. Na začetku je bila to celo lažja pot do igrišča. To je bilo namreč degradirano zemljišče, in če na takem terenu postaviš nekaj uspešnega, od česar imajo vsi koristi … 

Je tudi dobro za marketing … 
No … v tujini je to tako ali tako že praksa. Lahko bi že mesto Ljubljana samo dobilo tako idejo, pa v mestni upravi ni nobenih navdušencev za golf, zato se tega ni nihče lotil.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"