Podjetnika leta 2008: O krizi ne razmišljava

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 10.11.2009

Andrej Orožen in Jure Knez sta letos pripravila toliko novosti, da prihodnje leto pričakujeta 50-odstotno rast prodaje.



Lani novembra smo priznanje podjetnik leta 2008 podelili ustanoviteljema in direktorjema podjetja Dewesoft, Andreju Orožnu in Juretu Knezu. Letošnje leto je bilo odličen preizkusni kamen našega izbora. Je podjetje, ki izdeluje vrhunske merilne instrumente za najzahtevnejše kupce nadaljevalo tako uspešno kot v preteklih letih?
 
Jure Knez: To leto je bilo v znamenju priprav za naprej. Na trg smo dali nove instrumente, ki so nadomestili upad naročil na drugih področjih. Velikih sistemov smo prodali manj, več smo prodali malih instrumentov. Aprila smo na novo postavili tudi internetno prodajo in v prvega pol leta prodali za 400 tisoč evrov izdelkov. Z internetno prodajo dostopamo z lastno blagovno znamko neposredno do končnih kupcev, doslej smo delali samo prek distributerjev. Razlog je bil v tem, da so imeli nekateri tako močne blagovne znamke, da so lahko na trgu dosegali dvakrat višje cene. Zdaj hočejo kupci kakovosten izdelek, ne glede na blagovno znamko.
 
Andrej Orožen: Razen tega smo letos odprli svoje podjetje v Hongkongu. Tam je baza za prodajo na Daljnem vzhodu.
 
Jure Knez: Na Kitajsko zelo težko prodajamo neposredno iz Slovenije, medtem ko gre iz Hongkonga brez težav. Letos smo se o mednarodni prodaji veliko naučili. Mislim, da lahko samo zaradi podjetja v Hongkongu obseg poslovanja v prihodnjih letih povečamo za petkrat.
 
Se vam je zaradi krize prodaja vašemu najbolj referenčnemu kupcu, Nasi, kaj zmanjšala?
 
Jure Knez: Ne, za Naso prav zdaj zaključujemo velik projekt. Njihova revija Tech Brief je naš novi instrument Dewe 43, ki smo ga dali na trg aprila, izbrala za izdelek meseca. To je kar velik uspeh in dobra promocija. Konec leta bodo izmed vseh izdelkov meseca izbrali najboljši izdelek leta.
 
Andrej Orožen: Najbolj se nam je zmanjšala prodaja v Sloveniji pri kupcih, ki delajo za avtomobilsko industrijo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *