|
|
||
Podjetniki bodo našli pot iz krizePodjetniki niso samo žrtve krize, ampak prvi, ki v krizi zaznajo svojo priložnost za oblikovanje novih podjetniških kreacij in novega razvojnega cikla.
Podjetniški kredo postaja v krizi, ki grozi s stoletnim zlomom tržnega sistema, ključna zgodba odrešenja. Podjetniki so po definiciji ljudje, ki s svojo kreativnostjo ponujajo nove rešitve in izkoriščajo nove priložnosti. Kriza pa je čas kreativne destrukcije, kot je opozarjal veliki avstrijski ekonomist Schumpeter. In zato podjetniki v njej niso samo žrtve, temveč predvsem prvi, ki lahko zaznajo svojo priložnost za oblikovanje novih podjetniških kreacij in oblikovanje novega razvojnega cikla. Kriza je hkrati čas ekonomskega darvinizma. Preživijo samo dobri in močni. Podjetniški nosilci prihodnjega razvoja so tisti, ki se najbolje prilagodijo novim razmeram. In če združimo oboje, potem bodo podjetniki eden najpomembnejših iskalcev izhoda iz sedanje krize. To je pomembno in vsaj za zdaj pogosto preveč skrito poslanstvo podjetniške zgodovine.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|