Podjetniki imajo tudi vest

Avtor: Nina Kokelj | Objava: 13.02.2007

Podjetnik je lahko tudi družbeno dejaven, je prepričana Maja Havlina, psihologinja in oglaševalka. Njeno vodilo je - družbeno odgovorna komunikacija.


Maja Hawlina: "Družbeno odgovorno komercialno oglaševanje bogati družbo in kulturo."

Maja Hawlina se je po šestnajstih letih vodenja lastne agencije odločila na novo premisliti izhodišča (svoje) oglaševalske prakse - tudi z delovanjem novega studia Poper. Svoje delovanje usmerja v razvoj in udejanjanje družbeno odgovorne komunikacije, ki »zažiga« v socialnem in kulturnem ter ne nazadnje strogo komercialnem sektorju.  

25. januarja je bila slavnostna podelitev bienalnih nagrad EFFIE za najučinkovitejše komunikacijske kampanje. Maja Hawlina je predsednica slovenske nagrade Effie, večkrat je bila članica finalne žirije mednarodne nagrade Euro Effie, ki se podeljuje v Bruslju, in ne nazadnje je to nagrado pred šestimi leti skupaj z dr. Klinetom pripeljala v Slovenijo.  

Kakšne trende opažate - doma in po svetu?
Opažam, da smo v času velikih sprememb in mnogih neznank, ki vplivajo na uspešnost oglaševanja in komuniciranja nasploh, in sicer tako pri nas kot tudi po svetu. Zelo hiter razvoj novih tehnologij, vse več medijev, vse bolj interaktivni mediji ter vse bolj (medijsko) izobraženi in zahtevni potrošniki so velik izziv, hkrati pa postavljajo pod vprašaj prav vsak postopek in vsako prakso v tržnem ter drugem komuniciranju.  

Če te trende pogledam skozi prizmo evropskih nagrade Effie, opažam rahel, vendar vztrajen premik od klasičnega oglaševanja v najbolj množičnih medijih h komunikacijam pod črto in tistim, ki si izbirajo manj običajne medijske ter druge pojavne poti. Velika novost je uvajanje nagrad za socialne in nizkoproračunske komunikacijske akcije.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *